Roosinusa.reismee.nl

Laatste week

Jeetje jeetje laatste weekje aangebroken... Helaass.!

Maandag ben ik met Martina biertjes gaan drinken bij het zwrmbad. Heerlijk weertje !

Dinsdag en woensdag had ik mn afacheid bbq gehad. Daar heb ik iedereen die ik wilde zien, nog gezien! Altijd goed! Super geslaagde avonden.

Dinsdag heeft mn mobiel zwrmles niet overleefd, helaas! Dus een ben alles kwijt qua fotos en contacten .

Woenadag gingen wr naar het strand na de bbq en kwamen een rare ceremonie tegen. Een man die wilde gaan trouwen mwt zn russische vriendin. Zn vrienden was in rusland btw. We moesten allemaal in het zand gaan liggen en onze initialen in het zand schrijven. Daarna ging hij ieta van zand bouwrn, maar ateeds liep hij weg en moesten we vet lang wachten. Halverwege ben ik maar weggelopen, daar heb ik geen zin in!

Woensdag zijn ook papa en mama aangekomen, dus dondrrdag ben ik even met ze gaan meeten. Ik heb een robdleiding door green island gegeven en daarna zijn wr wat gan drinken.

Ik zou gaan lasergamen maar mn lift liet me zitten.Stomme russen ook altijd! Dus ben ik met paps en mams uiteten geweest. Dat was ook gezellig!

Daarma ben ik me om gaan kleden en ben ik gaat stappen, laatste keer ladies night! Ik ben met maria downtown gegaan maar ik kwam veel atudenten daar tegen. Dua we waren met een grote groep uiteinselijk.

Vrijdag was mn graduation. Familie stond al om half elf voor de deur.. Beter tr vroeg dan te laat!

Ik mocht eindelijk pictionary spelen met laurens klas en we hebben gewonnen whoooee!

Daarna stond iedeteen klaar voor mn graduation. Na mn graduation ben ik weggwrend zonder iesereen gedag te zeggen naar een andere graduation.

De saudis hadden ook hun graduation en dat was wel formeler. Zij hadden saudi eten en alle leraren warwn aanwazig. Het was een besloten bijeenkomst en moxhten eigenlijk geen studenten bij zijn, maar ik was er! Hahah

Het was wel naar zon hele dag afsxheid nemen, wat ga ik iesereen missen!

In de avond ben ik met Carol em Aziz bij Jenna, lerares, gaan eten. Exhte amerikaanse lasagne, bijzonder maar lekker! Wr hebben kaartspelletjes gespeeld, wijn gwdronken en mn haar geverfd. Paars met roze is het nieuwe zwart hahah.

Daarna zijn we downtowm gegaan, laatste keer! Super nice! Iedereen betaalden mn drankjes haha en we hbben jenna dronken op de uber moeten zetten.. Awkward!

Zaterdag ochtend kwamen paps en mams mn koffer inpakken, lekker makkelijk, en daarna zijn wr naar key largo gereden. Daar zitten we nog steeds!

Ik mis al mn lieve vriendjes! En wil het liefste hier blijven ,voor altijd!

Nu ga ik genietem van mm welverdiende vakantie en daarna hopelijk weer terug naar mn huisje in ft. Lauderdale!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active