Roosinusa.reismee.nl

Dag 2 - eten en shoppen

Hi there!

Deze dag zijn we goed begonnen met een amerikaans ontbijt, gekleurde fruit cornflakes en normale cornflakes met soyamelk ofcourseeee...let's start healthy!

Daarna hebben we gewacht op de man die het paspoort zou brengen, dat duurde uren....

De hele ochtend bestond eigenlijk uit skypen en bellen met papa, eva, cato en lesley! Was wel lekker om even rustig aan te doen, mn jetlag is behoorlijk vermoeiend en het weer zat ook niet echt mee... het is een graadje of 23 maar het waait echt hard en af en toe een bui.

Carlos kwam langs om ons te helpen met het blikje tonijn, dus we hadden pasta met tonijn als lunch, lovely!!! Daarna kwam de paspoort man en konden we, Cristina en ik, eindelijk het crib verlaten.

Op naar de coral ridge mall met de bus. En jaaahooor bus gemist, uiteraard!! Gelukkig was er binnen een kwartier een andere bus, altijd goed.

We begonnen in de eerste winkel, Target, daar hebben we ongeveer er een uur over gedaan om een telefoon met simkaart te kopen. Het was nog een kerstdeal, lucky we. Veertig dollar voor telefoon met simkaart en onbeperkt internet bellen en smsen. Super niceeee!!! Credits to myself voor het fixen van die deal.

De man in de winkel was super onhandig, laten we hem Harry noemen. Dat was echt super grappig. Hij probeerde de verpakking open te knippen, dat mislukte tot tien keer toe. Harry snapte niks van het installeren, dus dat hebben we maar zelf gedaan.

Na die lange tijd in de winkel waren we uitgedroogd en uitgehongerd, op naar jamba juice. Een sapjesbar, erg populair in Amerika. Super gezond en lekker. Daar hadden we een super leuk plekje met uitzicht op de parkeerplaats, zodat we alle gekke amerikanen konden uitlachen en keuren.

Na onze heerlijke smoothies gingen we verder op pad. En daar... stond de grote liefde van mijn leven..! Een geel knuffelkonijn, dat ruikt naar marshmallows. Verliefd op het eerste gezicht en meegenomen naar huis natuurlijk! Love ittt

In deze winkel ging overigens het alarm af. De bewaker deed wat vaag dus we liepen naar m toe. Ik vroeg of het oke was? Hij zei: when it bleeps again when you are leaving the store, I will bleep you. Gekke man.

Daarna vonden we nog een leuke winkel met allemaal luchtjes. We hebben ze allemaal geprobeerd ofcourse. Er waren ook luchtjes van verschillende landen, onder andere ook nederland. Uiteraard heb ik daar een fotootje van gemaakt.

Tenslotte zijn we weer teruggegaan naar Target voor voedsel. Mijn unhealthy leven schrok Cristina toch wel af maar ik heb wel allemaal ongezonde lekkere echte amerikaanse shit kunnen kopen hmmmm genieten! Al die sla en wortels, daar wordt niemand gelukkig van toch?!

De terugweg verliep prima. Geen bus gemist en niet verdwaald. Thuis aangekomen zijn we gaan koken, taco's. Klein beetje mislukt. Het resultaat was een aangebrande pan, vlees zonder smaak en taco's uit de magnetron. Gelukkig heerlijk ben en jerry ijs als toetje.

Nu gaan we een filmpje kijken en hoppp naar bed, morgen is de eerste schooldag.

Ciaooo

Susan

Gaat al helemaaal goed!!!!