Roosinusa.reismee.nl

drukdrukdruk

ZOals jullie wel merken heb ik echt geen tij om iedere dag een blog te schrijven. Zolang ik niet oppad ben, slaap ik wel. Jaja druk leventje hahah.

Maandag had Yvonne haar toets an schooltijd, dus ik ben even nog een uurtje met de saoudi's wezen kletsen en heb er weer wat nieuwe vrienden bij. De Saoudi;s vroegen zich af waarom alle lerearen mij zio leuk vinden, hun conclusie was omdat ik zo knap ben hahaha,.... bedanktt
Ik heb met mijn soaudipiloot afgesproken, dat wanneer hij een eigen jet heeft, ik met hem ga trouwen. Goede deal, lijkt me zo.

Daarna zijn Yvonne en ik all you can eat sushi gaan eten, omnomnom. In de middag zijn we naar Galleria Mall gegaan, altijd leuk. Een leuk shirtje gescoord. whooeeii.
In de avond zijn we lekker sangria gaan drinken, dat hadden onze belgische vrienden gemaakt.. omnomnom..

Woensdag zijn Yvonne, Carol en ik naar Miami geweest. We hebben daar cocktails gedronken , tapas gegeten . Ik heb nieuwe schoenen, shirts en souvenirs gekocht, We wilden geld bijgooien in de meter, ewaren we de auto kwijt... Facking stom hahah. Hadden we een parkeermeneer gaan vragen. Hij wenste ons veel succes wat Miami is groot en alles lijkt op elkaar. Geukkig de volgende straat, stond de auto.

Donderdag ben ik met Chris langs de klassen gegaan om te collecteren voor geld voor lasertag. Met een verrassende uitkomst, we hebben genoeg om te reserveren whoeoeeii. In iedere klas maken zowel de leraren als studnten wat grapjes met me. Waardoor ik altijd veel langer bezig ben dan gepland , maar dat vind ik niet zo erg haha.
Na school zijn Yvonne en ik naar Las olas geweest en heeft Yvonne wat souvenirs gescoord, het was haar laatste week.
Daarna zijn we bier gaan drinken en gaan stappen met wat vrienden. Leeuekk. Donderdagavond ladiesnight dus gratis drank voor de vrouwen, altijd goed :D. Er was een gevecht uitgebroken in de club tussen twee mensen die ik kende. Tariq en mohammed. Tariq zit in het leger in saoudi en Mohammed is gweoon een saoui. Tariq was er uitgegooid, en hij vroeg aan mij of ik even Mohammed wilde zoeken om verer te meppen. Ik naar binnen om die guy te zoeken en hem te waarschuwen gaan guy meer te bekennen.
Mohammed schijnt de hele nacht in het ziekenhuis te hebben geslapen, na de klappen van Tariq. Hij is zijn auto, slieutels, portomennee, alles kwijt geraakt die avond en beide herinneren ze zich er niks meer van af...
Dit is he tmafste verhaal ever hahah..


Het resultaaat was dat ik vrijdag na drie uur slaap naar school moest en dat ik naar drank stonk, maarja daar doen ze het maar mee. Vrijdag was Brazilian cultural day. En het was een groot succes. Allemaal braziliaanse hapjes, snapjes, etc. Iedereen was enthousiast en ale brazilianen hadden mee geholpen,dat was onze grootste angst namellijk. Na de bijeenkomst waren we tch wel een beetje gespannen want niemand wide eigenlijk helpen opde wat oudere vrouwen na...
Jaja dat kunnen we wel weer een succes noemen.

Daarna zijn we naar e everglades gweest. Jaaaa ik heb echte alligators gezien whoeeehh.. bucketlist is weer iets gekrompe n hahah. Het was echt we ltof om te zien, wel een beetje saai. Daarna zouden we eigenlijk een bbq hebben maar het weer was zo slecht dat we maar gewoon wat hebben egetegeten en zijn gaan chillen o het strand met iederen. OOk een succes. Een no -alcohol avond maar wel heel gezellig.

Zaterdagochtend zijn Yvon en ik de sunset gaan bekijken, vroeeeeg. Daarna heb ik haar in een taxi gezet, o naar huis. Daagg tot in Nederland
Ik heb zaterdag de hele dag geslapen, want aoooohh ik was zo moe haha. Besloten dat ik dan savonds wel weer uit kon gaan. Zo gezegd zo gedaan. Onze belgische vrienden hadden teveel gerdonken dus Maria en ik zijn samen pasta gaan koken en eten en daarna samen uit gegeaan. We kwamen wat oude bekenden tegen en daar zijn webeetje kreogjes mee gaan hoppen.
Iedere keer wanneer je denkt dat het niet gekker, ja het kan gekker. Dit keer werd er dus aan mij gevraagd of ik niet een keer seks met hem uit wilde proberen terwijl we stoned waren. Gekke mensen.
Dener was jarig, dus hem hebben we mee genomen naar alle krgoejed.
Daarna hebben we Dener ons naar huis laten brengen, beetje gebruik maken van jongens mag.

Vervolgens was het zondag hahah. Vandaag heb ik veel geslapen en geleerd. Sochtends eerst mn belgische vrienden uitgezwaaid, we hebben afgesroken om te meeten in Nederland of Belgie.
Daarna ,Maria a kwam evn langs. WE zouden eigenlij naar een festival gaan maar het weer is niet heel chill voor een festival, dus zijn we naar een 'goedkoop' bar ding gegaan voor wat bier en tapas . Maria's goedkoop is een beetjeverschillend met mijn goedkoo ben ik achter gekomen. Maarja het was wel heel gezellig.
Ik heb hier de echte sugardaddy's gezien. Of twel de golddiggers. Jonge meiden met oude mannen.... baahh rijg je echt kriebels van. Maria vertelde mij, dat zij het ook heeft overwogen om te doen om in US te kunnn blijven. Nou sorry , maar dat zou nooooit in mijn hoofd opkomne.

Nu ben ik weer aan het leren.... :

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active