Roosinusa.reismee.nl

Blogg

Dit gaat waarschijnlijk de langste blog ooit worden haha. Ik ben in het bezit van een comuter maar zoals je merkt doen een aar toetsen het niet.

We beginnen met het minst leukste stukje... Afscheid nemen..

Dit is echt een robleem aan het worden. Afgeloen week zijn zeker 5 mensen , vrienden, die Fort Lauderdale hebben verlaten. Ik, ben niet zon held in afscheid nemen dus dat ontwijk ik liever maar hier kan ik toch niet onderuit.

Afgeloen week zijn Felix, Marfel, Diego, Mai, Bin , JB en Andrey degene geweest die afscheid hebben moeten nemen. In een korte tijd leer je deze mensen beter kennen dan je vrienden die je al jaren kent. We zien elkaar iedere dag, chillen sowieso drie keer er week en gaan continu zuien en bbq'en. Ja.. dit was echt een lastig moment. Met sommigen ben ik heel close geworden of geweest, zoals Felix, Bin en Andrey. Ik heb hen dronken, stoned, verdrietgi, blij, whatever in alle soorten moods meegemaakt . En zij mij ook.

De school is leger en ook minder bekenden. Deze week gaan er weeeer allemaal mensen weg, uiteraard wordt dit aangevuld met nieuwe studentnen maar de groe die er was in school, zal nooit meer het zelfde zijn. Deze geweldige mensen wens ik al het beste toe in hun leven en ergens o deze aarde gaan wij elkaar weer zien . Want deze mensen zijn stuk voor stuk geweldig en zonder hen had ik nooit deze ervaring mogen beleven.

Nu over naar het weekend. Donderdag begon mijn weekend met een BBQ, natuurlijk . Gene had dit keer ina colada gemaakt, heeeerlijk. Wat een leuke vent is dat toch. Deze bbq was anders dan anders. Federico was boos om niks en heeft bier over mij heen gegooid.. awesomeee... zucht.
Rond een uurtje of tewaalf/een zijn we naar bed gegeaan omdat we vrijdag om 9 uur zouden vertrekken naar een weekendje Orlando.

Met een brakke ko ben ik ogestaan en gehaast mn sullen geakt. Maria onze chaufferu had zich heeeerlijk verslaen.. Dus we waren as rond drie in Oralndo in stead of .... zucht.. Gelukkig hebben we het meeste van Kennedy sace center nog kunnen zien. Het was echt heel vet

Ik wil nu ook astronaut worden haha. We hebben een echte astronaut ontmoet, hij vertelde over zijn ervaringen.. wow echt zo mega vet... Die raketten zijn echt zo mooi nagebouwd en in zon simulator kon je echt alles ervareen zoals een echte astronaut.
Echt zo vet om in de ruimte te zijn...

Daarna zijn we gaan inchekcn bij ons hotel en uit eten gegaan.

De weervoorselling voor de volgende dag was echt heel slecht helaas.... Dushebben we besloten om niet naar Universal studios te gaan maar om andere activitveiten te gaan doen. We zijn naar een Gun range geweest en hebben dus met een istool. Echt heel vet, zon ttoffe ervaring haha. Ben helemaal verliefd o schieten nu... Heb ik een nieuwe hobby voor thuis. Daarna zijn we naar een chocolade museum geweest. Was een tour waar je allemaal chocolade kan roeven en een heel geschiedneis verhaal. Suoer interessant. Echt heel nice. Daarna hebben we kaarten weten te bemachigen voor een festival, drinks around the world. Unlimited alcohol drinken van allemaal verschillen landen en jaaa zelfs Nederland zat er tussen Echt heel tof.

Zondag zijn we naar Universal Studios gweest. Echt facking vet. Als je dacht dat Disneyland in arijs vet was, dan ben je hjier nog niet geweest. Want ooohh wat facking vet. Echt niet normaal. Behalve dat je je weer helemaal kind voelt , wil je eigenlijk deze lek ook nooit meer verlaten. Attractis zijn zo suer gaaf gemaakt, daar kan je je niks bij voorstellen. SUer veel virtueel en allemaal shows random o straat. Echt niet te beschrijven hoe gaaf het was.

Ik laats uiteraard alle foto;s

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active