Roosinusa.reismee.nl

Back

Hi Guys!

Dit is mijn allerlaatste blog.

Ik ben de afgelopen week met mijn ouders door Florida getrokken. We zijn naar the Keys geweest en naar Orlando.

Zowel Key largo als Key West waren erg mooi. Mooie stranden, mooie zee en een gezellige plek! Orlando was een een stuk drukker. We hebben vooral veel pretparken bezocht oa. Disney,, Sea World en Universal.
We zijn in het Orlando Eye geweest en hebben vooral veel genoten, een echte vakantie!!

Op donderdag zijn we naar Miami gereden. Ik had besloten om nog voor de laatste keer naar Fort Lauderdale te gaan en mijn vrienden op te zoeken. Met de Uber ben ik er heen gegaan. In de Uber leerde ik een vet gezellig meisje kennen. Zij komt uit Argentinie en reist de hele wereld over. Ze heeft over al wel gestudeerd of gewerkt. Echt heel interessant en leuk om naar te luisteren!

Eenmaal aangekomen op Green Island werd ik door iedereen schreeuwen en juichend verwelkomd. Echt super leuk! Een mooier afscheidsfeestje had ik mij niet kunnen wensen..
De jongens hadden wat vlees voor mij bewaard van de BBQ en daarna izijn we gaan beerpongen. UIteraard had mijn team verloren en moest ik het meeste beer drinken haha.

Ik heb de saudi's leren kickboksen, dat vonden ze echt geweldig haha. Helaas aan alles komt een einde en ook aan deze leuke BBQ. Gelukkig zijn de meesten nog mee uitgeweest maar een groot aantal ook niet, teveel geblowd of te moe.

Het feest Cinco de Mayo (ofzo) was aan de gang. Dit feest is een feest uit Mexico. De mexicanen vieren dat in 1862 zij de Franksen versloegen tijdens een veldslag. Het grappige feit hieraan is dat de Mexicanen dit eigenlijk niet echt vieren hahah. Dus in de andere landen wordt dit ffeest groter gevierd dan in Mexico zelf.

Downtown was een beetje a la st. Patricksday. De hele straat was een groot feest. Overal tentjes buiten waar je wat kon drinken en eten, super gezellig. We zijn een aantal clubs inegaan en nog wat andere vrienden kwamen langs, altijd gezellig!

Voor het eerst heb ik de Marine van US gezien. En de geruchten kloppen, zij komen aan met een groep dronken gasten en lopen allemaal met een chickie naast zich terug haha, heel grappig om te zien!!

Omdat het wat onahndig was om weer naar het hotel te gaan heb ik bij wat vrienden geslapen. Ieeeuwwll wat een ranzig huis was dat, ik kon niet eens gewoon naar de WC. Echt fackin facking smerig... Jongenes heee ....

De volgende ochtend ben ik met de gasten mee naar school gegaan zodat ik nog afscheid kon nemen van idereen! iedereen was zo blij en verrast om me te zien, echt heeel leuk!!!

Ik ben even iedere klas ingelopen en heb even iedereen gedag gezegd, overal een korte speech gehouden hahah . Wat een leuk gevoel is dat als je weet dat je klassen verstoord!!

UIt eindelijk ben ik terug naar huis gegaan met de Uber en daar ben ik me snel om gaan kleden en zijn we nog even Miami gaan verkennen. We zijn naar de Lincoln Road, Ocean Drive en Little Havana geweest. Ik had het natuurlijk al gezien maar de rest van de familie nog neit en vond het heeeel leuk om even te zien!

Daarna zijn we eigenlijk naar he vliegveld gegaan en naar huis gevlogen. De vlucht was oke, we hadden best veel vertraging op Madrid ivm een defect toestel...

Het is echt onwijs afzien om weer thuis te zijn, het voelt als vakantie en ik mis mijn huis in Florida. Ik heb nooit bedacht dat ik mij zo erg ergens thuis zou kunnen voelen als in Florida. Wat ben ik gaan houden van die plek daar en wat wil ik weer graag terug!

ik ben zo blij dat ik dit avontuur ben aangegaan en dat ik daar zulke leuke mensen heb leren kennen! Ik heb er zo'n leuke tijd gehad!!

Dit is dus de laatste blog en ik ben te lui om nog meer foto's te posten, dus mocht je alle verhalen live willen horen en alle foto's willen zien, jullie weten me te vinden!!

Liefsss en op naar mijn volgende avontuur!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active