Roosinusa.reismee.nl

Dag 3- school strand

hallo allemaal,

Vandaag hadden we de eerste schooldag. Laten we goed beginnen met een mega regenaanval!! Het onweerde en regende zo gigantisch hard dat we bijna uit ons bedje wegdreven. Het was de ergste regenval sinds tijden. De hele keuken stond onder water dus wij belden Carlos. Carlos gaf ons de raad om droge kleding mee te nemen naar school. So sweet als een echte papa. De regen nam gelukkig af toen we naar de bus moesten lopen, wooehoooe.

Aangekomen op school raakten we direct aan de praat met Sabine, het duitse meisje, en Matheus, een braziliaanse jongen. De kennismaking begon door met je buurman te praten. Mijn mega spraakzame buurman, Kah, was koreaans en er kwam geen engels woord uit. How are you? 'Eehhhh' . Where do you live? ' ehhhh'. Het gesprek was mega awkward. Gelukkig kon hij lachen om zn eigen beperkte woordenschat.

Na onze voorstelronde gingen we naar het toetslokaal. Een toets van een uurtje, en een prima resultaat. Aan de hand van de toets volgde er een gesprek met een van de leraren. Aisha is een superleuke lerares uit Venezuela. Ze schoot steeds in de lach om mn britse accent. Ze was er erg verbaasd over maar ze vond het heel tof. Ze gaat proberen om mij bij een britse docent te krijgen, want zo'n prachtig accent wil je niet verliezen toch?!

Aisha vroeg waar ik vandaan kwam, stukje conversatie : 'where are you from?' I'm from Holland. ' did you bring some weed?' Hahaha just kidding.

Ze is echt heel tof en ze is mega fan van mij, altijd goed!!! Komt door mijn geslijm waarschijnlijk. 'Why did you choose the study in fort lauderdale?' Well because of the amazing teachers..

Daarna gingen we mee met Chris, de activiteitenman. Een tour door Fort Lauderdale en het heerlijkste eten ever!!! John, mn braziliaanse mattie, zei dat ik als echte man wel burritos met hem moest eten. And there we goooo...!! Het slechte was dat niemand zn salade op kreeg en Johnny ook zijn burrito niet maar die van mij was binnen no time op omnomnomnom love it!!

Johnny is een braziliaanse jongen die ik al eerder had ontmoet. Hij is echt super aardig en grappig. Ik maak de hele tijd grapjes dat john steelt en gevaarlijk omdat hij braziliaans is, gelukkig kan hij het hebben .

Na school zijn we met ons groepje naar het strand geweest. Dus Matheus, John, Cristina en ik. De klassen zijn nog niet bekend dus dat is nog even afwachten. Het strand was super nice. Doordat het had gestormd waren er mooie golven, helaas nog te koud om te zwemmen.

Daarna hebben we een praatje gemaakt met de eigenaren van onze residentie. Ik was daar al bekend haha super grappig. 'You are dutch, Carlos told about you.' So, im alreadhy famous? Goodd hahah

Tenslotte hebben we ons opgeknapt en met zn allen pasta gegeten, jeeejjj!!!

Xxx

Reacties

Reacties

Hilde

Leuk Roos! Alleen de regen was niet zo de bedoeling, toch? ;)

Susan

Goed voor de plantjes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active