Roosinusa.reismee.nl

Dag 4- school strand supermarkt

Hallo there!

M'n hele blog was verwijderd nadat ik het had geschreven, wat een ellende!

Dus opnieuw

Vandaag begon als een heerlijke stressy dag. Mijn schoolrooster was niet bekend en die van Cristina wel. Ze zat zwaaaar op te scheppen dat zij in de hoogste klas zit. Super irritant.

Eenmaal aangekomen op school kreeg ik te horen dat ik geen les mocht volgen tot ik mijn verzekeringspapieren had afgegeven. Ze wilden morgen m'n papieren hebben, wat natuurlijk onmogelijk is. Ik had netjes m'n pasje laten zien maar dat was niet genoeg. Ik heb rustig uitgelegd dat zij niet van hun probleem mijn probleem moeten gaan maken en dat ze mijn pasje maar moeten accepteren. Zo gezegd zo gedaan, mijn rooster was binnen!

Room number seven. Drie maal raden wie daar ook zat Cristinaaa! Hahah dat gezicht van haar toen ik binnen kwam lopen: what are you doing here? We hadden een Britse docente. Super aardige vrouw, beetje zoals een lief omaatje, Katherine.

Achteraf zij Cristina tegen mij dat ik alleen maar in hun klas ben geplaatst vanwege de Britse docente niet vanwege mn niveau. Hahah hoe bedoel je gemeen?!

In de kleine pauze moesten alle nieuwe studenten zich voorstellen. Maar mijn naam werd verkeerd genoemd, dus ik ben nooit voorgesteld hahah. Heb ik weer!!

M'n klas is echt super leuk! Super leuke en aardige mensen. Er wordt veel gelachen en we mogen best veel van de docent. Vandaag hadden we grammatica les en daarna gingen we film kijken. De grammatica is best pittig maar wel super leerzaam.

Na de grote pauze had ik keuzevak TOEFL. Samen met Sabrine en nog wat studenten uit mn morningclass. Deze docent is een stuk jonger en super leuk en grappig. Ik weet haar naam niet meer maar ze geeft heel leuk les. Vandaag gingen we teksten lezen en verbeteren en vragen beantwoorden in een tekst. Iedere dag wisselt wat we doen.

Sabrine heeft na de les aangegeven dat het niveau te hoog is voor haar dus zij stopt en gaat naar een andere klas. Dat vind ik wel jammer.

Na de les raakte ik aan de praat met een meisje m'n klas. Ze komt uit Duitsland en is super aardig. Ze zit hier al wat langer dus wist veel informatie te vertellen over fort lauderdale en miami en Orlando. Eindelijk weten we waar de grote supermarkt is hahah. Zij heeft een eigen auto hier en woont in dezelfde residentie, dat is altijd handig!

Het grappige was dat Cristina zwaar zat af te geven op een jongen uit onze klas en dat meisje is een vriendin van hem en zij zat naast ons. Hahah ik ging stuk.

Vervolgens zijn Cristina en ik samen naar het strand gegaan. We waren net bikiniklaar toen de wolken kwamen opzetten en de zo'n verdween.. Koud koud koud daar zaten we dan op het strand hahah.

Cristina wordt steeds vervelender.Ze is betweterig en irritant. Wil kapot veel aandacht en doet daar alles voor. Als ze eet is het alsof iemand op een kikker staat zo'n flash geluid.

Na het strand zijn we naar de supermarkt gegaan. De eerste bus hadden we gemist.. As usual. De supermarkt was echt mega met allemaal Amerikaanse producten. Ze is een hele slomer shopper. Gaat op de grond zitten en achterkantjes lezen.

Terwijl zij de glutenvrije shit en groenten aan het regelen was. Ging ik los op de koekjes en chocola. Love ittt. Echt een paradijs!

Het zelfscannen was een totale ramp. Alles ging verkeerd en er moest constant staff komen om ons te helpen. Ze lachten ons allemaal uit, en terecht!

Daarna met honderd tassen opzoek naar de bus die we uiteraard misten. Gelukkig kwam daar onze uberengel die ons naar huis bracht. Super awesomeee. Hij hielp zelfs met uitladen.

Daarna waren we te moe om te eten en gingen we naar bed xxx

Reacties

Reacties

Papa,Mama en Cato

Hi Roos,
Zo leuk om wakker te worden en dan jouw blog te lezen!!
Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active