Roosinusa.reismee.nl

Dag 5- school roadtripje

Hallooeee,

Vijf uur s ochtends, BAM wakker! Dag slaap... hallo jetlag.

De dag begon goed met mijn nieuwe cornflakes als ontbijt, jeeejj. Daarna met het busje naar school .

Kristin de lerares is best tof, er wordt veel gekletst in de klas en gelachen. Iedere maandag is er een test om je niveau te testen. Daar worden we op voorbereid.

Dus vandaag hadden we weer grammatica les en wat oefeningen om met elkaar te praten. Wat eigenlijk best gezellig is en natuurlijk ook leerzaam. Ik leer steeds meer mensen kennen, dat maakt het wel erg leuk!

Daarna ben ik samen met ehhh geen idee wat zn naam is wat gaan eten. Mn zelfgesmeerde broodjes haha. Voelde net als thuis..

Daarna had ik weer TOEFL. We gingen een spelletje doen, wie is het. Super gezellig en leuk klasje. Zitten met zn vijven ofzo. Daarna gingen we luistervaardigheden oefenen, best pittig maar het ging redelijk.

De docent sprong van de hak op de tak dat maakt haar echt heel tof, ineens vertelt ze over dr hond en dr exvriend of over iets anders hahah.

Na school ben ik gaan lopen in het zonnetje naar mn residentie,, ongeveer twee uur lopen is het. Heb heel veel fotos gemaakt van mooie boten en auto's en palmbomen. Het was een te lange wandeling eigenlijk, had het iets onderschat. Maar wel super mooi om alles te zien. Ben langs het strand de hele boulevard afgelopen.

Na een tijdje kwam de wind opzetten en verdween de zon, allemaal quads reden het strand op om hun jetskis binnen te halen, echt heel grappig om te zien.

Daarna heb ik heel snel mn schoenen uitgedaan en ben ik m&ms met pretzels gaan eten en ben en jerry ijs. Omnomnom heeerlijk!!!

Cristina was gelukkig niet thuis, jeeeejj. Dus ik ging koken. Bevroren kip met rijst. Ik heb de hele verpakking gesloopt maar kreeg de kip toch echt niet los, dan maar tonijn.

Daarna zijn we richting de pubs gegaan. Cristina kwam nergens in dus we zijn vrij snel terug gegaan. We hebben er wel een leuke jongen ontmoet. Borys, een surfdude. Hij was super aardig, komt uit engeland en woont al tien jaar in usa. Hjj houdt van surfen en neemt ons mee naar miami vrjjdag.

Grappug dingetje, we waren aan het wachten op de bus en zwaaiden toen hij aan kwam rijden. Op dat moment ging een andere auto terug toeteren nasr ons hahaha.

Nu ga ik snel slapen, moeee xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active