Roosinusa.reismee.nl

Dag 6 - school en weekend

Hallo allemaal,

Vandaag was echt een saaie dag , maar dat is ook wel eens lekker!

Cristina was ziek, jeeeeejj!! Dus ik ging chill in mn eentje naar school. Eerst lekker veel herrie maken om dr te pesten natuurlijk, grapje,.

Het weer was echt lekker. Graadje of 20 om acht uur sochtends, nice.

Het appartement is een stofboel en daar houden roosjes niet zo van, dus cristina zou dat met de schoonmaakster regelen. Dat heeft ze alleen nooit gedaan, hahaha. Ga het zelf wel even fixen.

Shool was easy. De docent was echt chill omdat het vrijdag was. Deden een spelletje dat je een woord moet omschrijven en de andere moeten raden wat het is. Ik had een heel fanatiek team, helaas hebben we toch verloren.

Felix, een jongen uit mijn klas, is echt super aardig. Hij is zeg maar de badboy van de klas. Hij doet wat hij wil en dat wordt geaccepteerd. Hij zit er ook al vijf maanden!!! Cristina is bang voor hem maar hij is eigenlijk echt super aardig!

Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik broodjes met kaas gegeten. Er is hier strooikaas met vjjf soorten kaas in het pakje. Super lekker!! Ik had ook een broodje met reeses pasta, nutella mef pindakaas.

Cristina was ziek en saai. Na het eten ben ik even filmpje gaan kijken en in slaapgevallen. Ik weet niet of het mijn jetlag is maar ooohh wat blijf ik moe!!

Na nog een ander filmpje en wat chips, m&ms en popcorn ben ik gaan koken. Cristina wilde alleen wat rijst dus ging ik voor mijzelf aan de slag. Kip met pasta olijven en tomatensaus. Inderdaad ik kan niet koken!!! Hahah maar het was vullend en eetbaar.

Cristina pikte mijn kip in nooooo, bitch. Zeggen dat je niet wil eten en wel mijn kip inpikken grrr.

Dus heb ik me maar aan het ijs vastgeklampt omnomnom dat was heerlijk!

Nnu naar bedje want morgen gaan we naar de big big oulet!!!

Lovesss xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active