Roosinusa.reismee.nl

Dag 7 - shoppen shoppen shoppen

Hiii ,

De grote dag was aangebroken!!! We gaan naar de saw grass mill, oftewel de grootste outlet van Florida met Matheus, cristina en ik,

Laten we de ochtend productief beginnen met wat kleding wassen en afwassen. Daarna tas pakken en gaan!

Om half elf arriveerden we bij de Mall. Zeeen van tijd zul je denken, nou het vliegt voorbij!

Superdry, gap, guess, victoria secret, michael kors, gucci, ralph lauren, tommy hilfiger en alles wat er nog bij de 400 winkelketens hoort heb ik allemaal gezien!! Amazing!

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met vertellen. Het is alsof je binnenkomt lopen in heaven. Het gevoel dat je hebt als je DE hotste jongen hebt gescoord, als je geen gaatjes hebt bij de tandarts , wanneer je de auto van je leven hebt gekocht!! Gewoon geweldig.

Allereerst hadden ze daar niet alleen marshmallow knuffels maar ook chocolade waaahh...die heb ik niet gekocht btw. Een snoepwinkel met de mega gummybears van een halve meter, je eigen maak smoare pakket en popcorn in alle smaken!!!

Verder hadeen ze dikke sale bij bepaalde winkels. Superdry is hier de nieuwe H&M, Gap ook overigens. Nike en Vans de nieuwe van Haren. Wat een prijzen en wat een collecties!

Ik kan hier nog uren over doorpraten maar één ding is duidelijk, het is megaaaa. Matheus ging de mannenkant op en Cristina ging de forever 21 veroveren,wat voor mij betekende... NIKE! Wat een keuzes en zooo moeilijk. Uiteindelijk heb ik de mooiste gekozen, natuurlijk!

Mijn aankopen vinden jullie in het foto mapje.

Tijdens de lunch heb ik met Matheus hotdog gegeten, zo'n echte amerikaanse met bacon ofcourse. Cristina zat daar met dr salade... zo blij dat ik geen dieet heb .

Na zeven uur shoppen, zeven uur!!!! Gingen we naar huis. Kapot waren we, alledrie.

Borys had me een berichtje gestuurd of we ook van de week konden ipv morgen, hahah Cristina ging dood van jaloezie. Zoo leuk!! Ze snapte niet dat hij mij smsde ipv haar, nou girl ik heb nou eenmaal de looks.. duh!

Thuis aangekomen ben ik gaan koken, zalm met patatjes,omnomnom. Was eigenlijk best vies maar met honger is alles lekker haha.

Ik had een zak popcorn met kaneel smaak gekocht, lovely. In een hap op!!

Daarna zijn we uitgegaan. Federico was onze chauffeur.. heb nooit zon rare vent onmoet. Hij is een klasgenootje van Matheus en heeft een auto. Hij is piloot en woont in Argentinie. Hij ging eerst helemaal tekeer tegen Matheus dat wij niet mee konden.. daarna probeerde hij mij diehard te versieren. Sorry mate maar als je mij wilt dan moet je wel met iets beters aankomen dan zo'n hoofd.

De pub was heel gezellig, er was een band die kwam spelen. Alle oude en jonge mensen gingen los wooehoeee. Een grote party!

Cristina had zoch gekleed als een veertigjarige vrouw maar dat zal wel italiaans zijn ofzo.. er zat een vrouw tegenover ons en daar kon je gewoon dr ondergoed in kijken.. de boys fotos maken natuurljjk hahah zoo erg

Slaaplekkeerfxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active