Roosinusa.reismee.nl

Dag 8 strand

Goedemorgen!

De dag begon met een smsje van Borys dat hij ons op kwam halen voor het strand om twaalf uur! Het was op dat moment elf uur dus dat zouden we nooit gaan redden.

Gisteren waren we hem tegengekomen onderweg naar de bar. Daar zei hij dat hij waarschijnlijk wel kon afspreken vandaag,.,

We hebben hem verzet naar 1 uur, cristina gingen uren met dr familie bellen waardoor ze zo laaaat was!! Vijf voor 1 zei ik, cristina five minutes. Ineens werd ze vet boos dat ik dat pas zo laat zei.. hee ik ben dr moeder niet toch.

Borys heeft haar tot ongeveer half zn rug. We dachten dat hij uit engeland kwam maar hij zei Ukraïne en niet UK. Aiii klein foutje.

Eerst gingen we wat biertjes fixen en daarna lekker de oceaan in. Er zwemmen hier haaien maar heb er geeneen gezien. De oceaan is minder zout dan de noordzee, dat is echt heel relaxt.

We hadden echt chill weer, waren echt lucky. Afgelopen dagen was het best bewolkt dus dit was echt mazzel.

Het is verboden alcohol te drinken in het openbaar maar zo bad ass als ik ben, heb ik dat lekker wel gedaan!

Borys had vet schattig drie uitklapbare bedjes mee genomen voor op het strand, echt ideaaal! Hij had ook een koeltas bij zich voor onze drankjes ,jeeej!

Ik heb de bijnaam cookiemonster gekregen, dat spreekt voor zich lijkt me. Cristina had over mn voedselgebruik lopen opscheppen. Whoeiii

Voor nu ben ik megaverbrand. De zon iets onderschat... auww. Dus ik zit lekker kou te lijden met een trui en joggingsbroek aan .

Eenmaal teruggekomen zijn we gaan rusten en douchen. Daarna aan de studie, morgen hebben we een toets.

Nu gaan we pasta eten, daarna nog leren en naar bed want ik ben moeeeee

Xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active