Roosinusa.reismee.nl

Dag 9 - test op school

Hi there!

Jeeeeejj maandag dat betekent .... nieuwe mensen maar ook een test...

Burn baby burn!jaa dodelijk verbrand en het doet pijn!!! Met joggingbroek en trui aan naar school, rillend hoofdpijn en misselijk! Goed begin van de dag.

De dag begon met een test van alles wat we hebben geleerd afgelopen week, uiteraard heb ik het helemaal verpest maarja that's me. Morgen krijgen we de uitslag...

In de pauze ging ik peacen met felix. Dat wil zeggen ipv high five een peace teken maken naar elkaar.

Daarna hadden we een andere leerkracht, want onze leerkracht was ziek. Deze man was een stuk strenger maar wel heel leerzaam. Hebben allemaal oefentoetsen gehad en hele duidelijke gramamatica uitleg. Hij kende het nederlandse: ben je boos pluk een roos... geweldig hahha. Hjj lraatte vol lof over nederland. Altijd goed. Er waren maar drie studenten dus hebben echt veel gedaan en geleerd.

Naar mate de dag vorderde voelde ik me slechter... heel blij om thuis te zijn. Eenmaal thuis kwam Johnny even buurten en hij nam me mee naar het zwembad, in de schaduw. Want de zon ontwijk ik even!

Even later kwamen er twee nieuwe studenten langs, ricardo en nog een andere boy uit turkije. Ricardo is ook uit Brazilie... ik heb wat met braziliaanse boys hahah. Leuke jongen.

Na een he!e gezellige bijeenkomst gingen we naar de supermarkt. Jaa jaa alweer!! Na de supermarkt gingen we uber taxi fixen. Waajoooo wat een car had die man!! Een mercedes suv, geweldig!!! Enige goedkope in usa,want de boodschappen waren megaduur, dag maandsalaris hahah.

Daarna zijn we gaan koken. Na het koken ben ik eindelijk boos geworden op Cristina. Dat werd tijd... ze had zomaar zonder te vragen mn wasmiddel gepakt. Noouu dat was de druppel!

Ik heb het heel erg naar mijn zin in usa. Geweldige klasgenoten en leraren en vrienden maar toch af en toe voel ik me best alleen. Mijn vrienden zitten niet bij mij in de klas en Cristina is niet de roommate die ik verwachtte. Ik denk dat ik moet wennen dat ik niet alleen mn leven in huis maar ook op school met haar deel,.. en dat is best veel af en toe. Daarbij a!s ik een mama hier had willen hebben had ik wel mijn mama meegenomen, daar heb ik haar niet voor nodig .

Daarbij is Fort Lauderdale gewoon heel groot, ik ken hier de weg niet en eigenlijk heb je een auto nodig. Dat maakt het lastig om even naar een andere plek te gaan.

Los van dat heb ik het reuze naar mijn zin en mn plekje vind ik wel! Johnny en natan gaan as vrijdag al weg. Dat is wel super maf, ik zal johnny echt gaan missen!

Ik ga even douchen en lekker biertjes drinken!

Good evening!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active