Roosinusa.reismee.nl

Dag 10- tja

Jeeetjeee alweer tien dagen voorbij! De tijd vliegt!!

Eerst blikken we even terug op gisterenavond. We hebben biertjes gedronken met Cristina, John, Ricardo, Matheus en we hebben daar achmed en Ahmed leren kennen hahah. Hele toffe gasten uit Saoedi Arabië. Daar hebben we allemaal volksliedjes meegeluisterd. Zowel Arabisch als Portugees. En heel veel biertjes gedronken natuurlijk whoeii.

Vandaag kregen we de uitslag van de toets terug, 82% whooehooe!! Veel beter.dan ik had verwacht .

Ik ben gevraagd om school ambassadeur te worden. In eerste instantie wilde ik niet gaan omdat Cristina zichzelf had aangemeld om het ook te worden. Maar ik vind dat eigenlijk nogal kinderachtig van mezelf, dus ik ga gewoon!

Marvel is nu de ambassadrice, en zij heeft mij gevraagd. Ik heb heel lang met haar gepraat. Ze is de zus van Felix en ze zitten beide in mijn klas. Marvel is getrouwd en haar man zit ook op deze school. Ik heb vandaag kennis mogen maken met hem. Hele leuke jongen.

Marvel en Felix gaan waarschijnlijk van school. Er is geen hier niveau dan zes en zij willen wel graag door blijven leren. Ze zijn aan het kijken voor een andere school in Florida want zij hebben een huis in Fort Lauderdale. Het is niet veilig voor hen om terug te gaan naar Venezuela. Dus voorlopig zitten ze hier. Hun vader heeft een huis gekocht in.Fort Lauderdale.

Ik heb hele toffe mensen uit Saoedi Arabië leren kennen. Daar zijn er trouwens echt vet veel van op school. Ze zijn echt super grappig en aardig. Wel grappig hoe ik ze heb leren kennen trouwens. Chris, de fotograaf van.school, maakt altijd foto's. Echt duizend per dag van niks. Dit keer waren wij, Cristina Ricardo en ik, weer de sjaak. Nah mooi niet voor mij dus ik rende weg waarop die jongens vroegen waarom ik wegrende. 'i know im.pretty but i dont like paparazzi '

Ze reageerden direct op m'n beautifully Britse accent, waar ik dat vandaan had.. Gevonden op straat zullen we maar zeggen.

Zij hadden zoiets grappigs meegemaakt. Ze waren uitgegaan, hun engels is niet heel goed btw, en eentje had leuk meisje leren kennen. Maar hij verstond haar niet hahaha dus is hij maar weggelopen.

Daarna ben ik naar mn andere klas gegaan. Na een tijdje verveelde we ons en wisten we niet echt meer wat we moesten doen dus heb ik het oh zo geweldige genante Federico verhaal verteld. Die had ik jullie eigenlijk.willen besparen maar hier komt het..

. Federico vroeg aan mij of ik zijn sperma wilde proeven... Do you prefer yoghurt or Milk?

Hahah m'n klas ging stuk en mn lerares ook.

Goed eenmaal weer thuis aangekomen, had ik eindelijk mijn sleutel gekregen!! Jeeejj daarna ben ik cheesecake gaan eten en gaan slapen.... Moeee

Na het eten zijn we wat gaan drinken met wat studiegenoten. Het was heel gezellig. Wat biertjes muziek en chips. Na een tijdje kwam een jongen allemaal koekjes uit Saoedi Arabië brengen, supersweet.

Om elf werden we weggestuurd door Carlos. Dat is echt focktop. Ik begrijp dat.de muziek zachter moet, maar halloo we zijn allemaal jong en hebben echt geen zin om om elf uur in ons bed te liggen... Dat is wel echt jammer!

Reacties

Reacties

Mama

Ben je wel lekker uitgerust????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active