Roosinusa.reismee.nl

Dag elf

Hallo hallo

De ochtend begon goed, de bus kwam te vroeg dus ik moest rennen voor de bus en Cristina miste de bus.. Oeii

De schooldag verliep als gewoonlijk. Na school hadden we school ambassade meeting, Cristina Ricardo en ik. Morgen is een bowlingavond en daar moest nog alles voor georganiseerd worden. Dat was dus onze taak.

We mochten alle afternoon klassen langs en ons praatje houden. Ik vertelde over de pizza die er bij in zat, jaa jaa dat overtuigde alle mensen natuurlijk! Pizza for life!

Daarna zijn we gaan brainstormen voor de plannen voor de komende weken, voor nu hebben we eenpyjama dag een cultuur dag en trampoline uitje.

Jenna, mijn docente van de electives, leidt dit. Ik had haar gisteren het verhaal over Federico verteld en nu moest ik presenteren in zijn klas. Ik riep zjjn naam en zij keek me en aan vroeg of dat hem was... Ze kwam niet meer bij hahah..

Na dat we thuis waren gekomen zijn we gaan eten en weer naar her zwembad gegaan. Er waren nu super veel mensen, ook heel veel die we niet kenden.

Johnny Matheus en nog een paar anderen zijn al vroeg begonnen met drinken en waren dus behoorlijk dronken. Johnny werd heel agressief naar mij en Matheus juist heel aanhankelijk haha zo tegenovergesteld.

Ineens begon het te stort regenen voor ongeveer een kwartiertje. Daarna was het weer super lekker.. Super maf land

Het was echt heel gezellig en grappig. Iedereen bleef me maar knap noemen en zeggen dat ze met me wilden slapen hahah dronkendropjes.

We hebben bijna iedereen overgehaald om morgen mee te gaan bowlen, daarna gaan we stappen met z'n allen!

Heb er echt veel zin in!

Slaaplekker xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active