Roosinusa.reismee.nl

Dag twaalf bowlen

Pfff wat een nacht

Net ontwaakt na een heftig avondje.

Eerst zijn we naar school gegaan, we moesten een verhaal schrijven over een land waar we wel een keer heen zouden willen. Zoals jullie weten ben ik een ster in schrijven dus terwijl iedereen net aan twintig woorden had, zat ik al op 640 whoeii.

Daarna zijn we de laatste klassen afgegaan om het bowlen te promoten.

Jenna zou ons uit de klas halen maar dat was ze natuurlijk totaal vergeten dus om vijf minuten voor de pauze hebben we gerend om de laatste klassen te kunnen doen.

En met succes!! Een verwachting van vijftien mensen enjaajaaa meer.dan Zeventig is het resultaat!!

Wat een chaos wat een mensen wat een liefde!! Amazing is het juiste woord om dit te omschrijven.

Het bowlen was het minst belangrijkste. Iedereen kletste en had het naar zijn zin! Was de pizza op, roep Roos en je krijgt nieuwe pizza.. Jaja ik had de belangrijkste taak deze avond hahah.

De school directeur was ook gekomen en hij was zo trots. Hij was zo blij met zo'n mega succes. Bijna de hele school was gekomen!!

Felix en de colombiaanse boys waren bijzonder onder de indruk van mn spierballen hahah. Ze bleven er maar over praten. Ik had Felix uitgenodigd om mee uit te gaan maar hij haakte af..

Het was een hele kunst om de bus te halen richting green island. Een paar waren al gaan rennen en hielden de bus tegen, terwijl ik nog maar binnen rende om de laatste mensen mee te sleuren die mee moesten haha

Na het bowlen zjjn we richting green island gegaan. Johnny en Matheus hadden geen zin om op ons te wachten en zijn direct naar de club gegaan. Het bowlen liep iets uit dus wij waren iets later. Maar we waren er! Het was even spannend op Cristina binnen kon komen, maar Bin kende de security dus Cristina mocht mee naar binnen!

Ricardo daarentegen mocht niet de club in. Hij probeerde met Matheus id maar dat werkte niet, logisch Matheus is tien jaar ouder. Ricardo was zo dom om bij de bowling te gaan zuipen, hij moet zijn id laten zien en is weggerend..Sukkel

Dus dronken en wel probeerden hij de club in te komen.. Dat werkte helaas niet. Eerst is hij naar een andere club gegaan en daarna hebben we een uber voor hem gebeld. Zodat we.in ieder geval wisten dat hij veilig aan zou komen.

Het was Ladies night in de club, dat betekent hele avond gratis drank voor de dames. Maar wat een gore drankjes!! Begrijpelijk dat ze gratis zijn. De drankjes hier zijn ook echt onbetaalbaar. Vijf dollar voor water... Omg

Er waren best veel mensen van school gekomen naar de club dus we kenden best veel mensen, dat was echt heel leuk.

Ik heb met ongeveer de hele wereld gedanst maar wat een jaloezie. Wanneer de ene jongen tegen me praatte kwam de andere vragen waar het over ging. Het was zo'n chaos, ineens vond iedereen me leuk en maakten ze allemaal ruzie om me. Ik kon niks anders doen dan met een andere jongen dansen, toch?!

De mevrouw in de wc vertelde dat het begin van springbreak is, dus allemaal mensen vanuit overal komen hierheen omdat te vieren. Ik heb nog een tijdje met een jongen uit New York gepraat.

Alle mensen zijn hier zo vriendelijk! Ze vragen allemaal: hey how are you? En wachten ook gewoon af tot je antwoord. Ik ben echt fan van alle mensen hier!!

Om vier uur rolde ik m'n bedje in en heb ik besloten niet naar school te gaan vandaag... Slim besluit

Liefs uit het mooie florida

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active