Roosinusa.reismee.nl

Dag dertien

Hiii

Heerlijk wakker geworden, mn wekker uitgezet en weer doorgeslapen

Eerste dag school skippen #done

Vervolgens checkte ik mijn mobiel.. Drie berichten

. Hi beautifull goodmorning, Hi sweetie how are you, etc? Goed begin van de dag laten we maar zeggen.

Na een ontbijt van pizza en garlicbread zijn Cristina en ik naar de gealerie mall gegaan. Dat is een klein winkelcentrum met oa macy's abercrombie and fitch,etc. H&m is coming soon! Whoeii. De mavy's is een soort v&d maar wat betaalbaarder. Dat kwam door de outlet denk ik. Spijkerbroek voor vijfentwintig euro.. Geen geld. Een superleuk warenhuis met allemaal luchtjes en make-up adviezen.

De victoria secret was echt weer heel leuk. Hele andere collectie dam saw grass mill. Ik vond zelf het luchtje en goddelijk en ik zag een hele leuke bh maar wacht voorlopig nog even op de sales.. Want omg zo duur'...!

De abercrombie collectie viel echt onwijs tegen. Hopelijk kom ik nog een andere tegen! Abnormale prijzen voor doodnormale shirts!

Daarna zijn we boodschappen gaan doen en naar huis gegaan. De jongen gingen pizza eten maar ik had wel genoeg pizza gezien, dus heb overgeslagen.

Cristina haar boy kwam langs. Deze heeft ze gisteren leren kenne. Bin is helemaal verliefd op Cristina en cristina heeft een week lang hem kapot geknuffeld als 'broertje' maar helaas werd haar hartje door een ander veroverd... Arme Bin. Die nieuwe boy van haar is echt lelijk.. Maarja liever zij dan ik.

May Ahmed en Mickey bleven achter dus zijn we binnen gaan chillen. Cristina is met haar chickie maar buiten gegaan en daarna kwamen de boys terug van uiteten dus daar ging ze mee chillen. Tot Carlos kwam en boos werd dat Cristina 's chick weg moest omdat hij geen bewoner was. Dus zij zijn maar het strand gegaan en later naar het appartement van haar chick.

Mickey en May zjjn ookgeen bewoners maar Carlos wist niet dat Zij binnen zaten haha dus die konden langer blijven. Jeeeejj

Cristina is nog bij haar boy en ik ga lekker slapen

Slaaplekker xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active