Roosinusa.reismee.nl

Dag veertien en vijftien weekend

Haha ik heb even een dagje overgeslagen.

Gisteren waren we kapot moe... Vrijdag was het mega laat geworden en Cristina was met haar boy meegegaan. Ik werd rond twaalf uur wakker en zij rond ehm twee ofzo.

Rustig aan ontbeten en daarna lekker gechillt met de boys. We hebben echt niks gedaan gewoon. Beetje gegeten gedronken gelachen gezeten.

Ricardo was als gewoonlijk weer vroeg dronken. Het voordeel was dat hij de afwas voor ons wilde doen hahha.

Gene, de oude man, gaf iedereen tequila als afscheidscadeautje. Vlak daarna ging Johnny naar bed.. Dat was wel wat minder.

Cristina ginf weer met haar boy mee en Carlos kwam ons weer wegsturen! Wat een leven hahah.

Zondag werd ik vrij op tijd wakker en ben ik gaan leren. Cristina was te laat opgestaan voor miami helaas. Na Johnny te hebben uitgezwaaid zijn we naar een andere mall gegaan.

Daar hadden ze een feestwinkel en een winkel waar alles een euro was! Super leuk! Ik heb zo'n mega halve liter beker van het football team gekocht en heel veel chips en lekkere dingen.

Daarna zijn we richting huis gegaan, even gechillt met wat vrienden en de planning gemaakt om over twee weken naar Disney world te gaan.

We zijuitgenodigd bij ahlam thuis. Zij is verhuisd vanuit green island naar een appartement. Haha en wat voor appartement! De auto werd door iemand in de garage gereden en het lijkt net een hotel van binnen! Grote Amerikaanse koelkast in het huis en een uitzicht waar je u en amen tegen zegt. Ik zal de foto's morgen plaatsen?!

Een jacuzzi, zwembad, bios, alles zit erin! Echt niet normaal... Daar moet je echt rijk voor zijn! We moesten ons id afgeven bij de lobby om erin te mogen.. Omg

Ahlam hadallemaal.hapjes uit Saoedi Arabië voor ons.. Super lekker en daarna had ze pasta gekookt! Ecjt superlekker! Veel beter dan die van mn roomie haha. Tenslotte gingen we ijsjes eten en moesten we een traditie opvolgen. Eerst werd er een soort hout aangestoken en verspreid door het hele huis. En daarna kregen we allemaal een luchtje om ons heen gesprayd. Dit gebeurt in Saoedi met alle gasten.

Super nice! Daarna heb ik nog een tijdje met de man die de autoa wegrijdt gepraat en tenslotte zijn we naar huis gebracht door tammie. We waren met tammie renate Cristina en ik bij ahlam.

Toen we thuis kwamen kregen we te horen dat Mickey in het ziekenhuis lag... Best heftig.

Cristina js naar bed gegaan en ik heb nog een tijdje met zijn vrienden gepraat. Maria kwam er later ook nog bij. Was echt heel gezellig.

Nu ga ik slapen hahah xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active