Roosinusa.reismee.nl

Dag zestien school easy

Hi there

Vandaag was een easy dagje. Ik was kapot moe de hele dag.

We begonnen met een test op school, ging best goed. Morgen krijg ik de uitslag. Verder hebben we spelletjes gedaan.

Bij electives gingen we onze papers na kijken. Mijne was super goed volgens Jenna. Echt super nice. Op m'n vocabulaire na leek het net of het uit een tijdschrift kwam.. Awesomeee!

Ik zal m'n paper wel plaatsen.. Uiteraard staan er wat foutjes in haha.

Iedere keer als ik de school in loop kijkt echt iedereen om en werd ik nagefloten. Iedereen begroet me en praat over me... Waait voel me net zo'n figuurtje uit mean Girls ofzo. Maar het blijft grappig. De colombiaanse jongens willen graag m'n spierballen voelen iedere dag haha... Whynot..!

Daarna Zijn Mickey Ricardo Cristina en ik naar het strand gegaan. Even de laatste uurtjes zo'n meegepakt. Spring break is begonnen dus het js mega druk.

Daarna hebben Ricardo en Cristina gekookt en nu ben ik doodmoe en ga ik lekker naar bedjeeee

Xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active