Roosinusa.reismee.nl

Dag achttien

Veel te laat met schrijven, alweer!

Maar het is hier springbreak... Dus na school, strand en feesten haha. Heerlijk leven

School, mijn tweede klas wordt geskipt. Er zijn te weinig studenten over na volgende week, marfel en Felix vertrekken en met twee studenten willen ze niet de klas houden. Dus.irin en ik moeten naar business klas. Dat is iets lager leven dan wij zijn maar ze zeggen dat het leven omhoog gegooid wordt wanneer wij komen.

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Maar ik geef het een week en als het echt niet bevalt ben ik de eerste die komt klagen. Irin zit er zelfs over na te denken om naar de school in Ny te gaan.. Ook nog een optie.

Na school hadden we eerst de ambassade meeting. Op de planning staat cultural Day, st. Patricks Day en lasertag.

Veel regelen en compromissen sluiten maar het wordt hopelijk fantastisch.

Lasertag is gewoo. Lasergamen btw.

Daarna had Silvan me meegedraaid naar het strand. Door springbreak was het één groot feest. Haha vol halfnaakte dronken jongens en meiden. Maar super gezellig!

Silvan en Maria gaan springbreak marathon houden, kroeg club alles bij elkaar, iedere dag.

Im in!

Daarna hebben. We pasta avond gehouden met tien man. Zouden eerst gaan bbqen maar er is geen gas... En Carlos deed er fk lastig over...

Allemaal bezopen jongens en een paar meiden hahah. Maar het was super gezellig totdat Carlos binnenkwam stormen dat iedereen weg moest... Heb zo'n bloedhekel aam die vent...

Nu ben ik moe en moet ik naar school haha

Xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active