Roosinusa.reismee.nl

Dag negentien

Hiii

Pfoe lange dag gehad.

Deochtendklas was niet heel bijzonder. We hadden het over robots. Er kwam een soort van inspectie langs dus we moesten heel hard ons best doen haha.

Er bestaan in Japan hotels en restaurants met robots. Super leuke discussies en het was best gezellig.

Daarna in de pauze heb ik beetje met de Guya rondgehangen en gegeten ofcourse. Om één uur hadden we een presentatie in een andere klas maar Cristina peerde m dus ging het niet door... Beetje matig.

Bij electives deden we spelletjes, scrabble en Apple and Apple. Super leuk. Het vergroot de woordenschat behoorlijk! Jenna was vroeger cheerleader dus ze ging haar trucs laten zien haha echt heel grappig.

In business class zitten ook mensen van leven 2...

Drama hahah we gaan het beleven!

Vanavond zouden we uitgaan maar m'n vrienden verlieten me dus had ik meegekund met een groep gasten die ik nauwelijks ken... Dat vond ik een iets te groot risico. Morgen gaan we sws stappen want er komen vet veel van onze school!

Dus nu hebben we gewoon gechillt en gezopen bij ons thuis agaib... Nog geen Carlos gezien gelukkig!

Het weekend zit vol met plannen! Ben heel benieuwd! Whoeii

X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active