Roosinusa.reismee.nl

Dag 22 23

Hi

Zondag was nationale brakdag. Eerst heb ik ontbijt gemaakt voor fe en mezelf daarna stond Maria voor de deur.

Maria had wat voedsel want ze gingverhuizen. Vervolgens kwam Cristina binnen met haar wilde verhalen over haar nacht.

Binnen no time zaten alle gasten weer in ons appartement en aten we spaghettti met z'n allen.

Andrea was z'n portemonnee kwijt dus hij heeft alles af moeten zoeken en wij moesten helpen uiteraard

Daarna zijn we corona gaan drinken op las olas boulevard. Er was een heel gedoe met mijn id. De mensen wilden t niet accepteren omdat het niet in het engls was geschreven. Politie werd er bij gehaald en eindelijk konden we bier gaan drinken haha.

Na een mega druk weekend lag ik eindelijk in m'n bed en... Kon ik niet slapen.. Heerlijk hahah.

Ik was helemaal vergeten te leren voor m'n test, krijg morgen de uitslag.. Ben benieuwd

Er is een nieuwe meisje aangekomen iit Nederland, super leuk. Heb haar al ontmoet en ze is echt super aardig!

School was niet bijzonder. Mn ochtend klas bestond uit de test en mn electives was horrible. Het was m'n nieuwe elective business. Het is echt leven twee niveau. We hebben er bijna twee uur over gedaan om een tekst te analyseren. Het niveau is zo laag dat de leraar aan mij en irin vraagt de woorden uit te leggen die de anderen niet begrijpen.

De leraar is ecjt tof maar de stof is echt niks. Woensdag hebben we een gesprek met de directeur want dit kan echt niet!

Daarna zijn we naar de supermarkt geweest. Heb nieuwe sokken gekocht haha. Daarna zijn we gaan eten en kwam Maria langs. Met Maria ben ik naar de gasten gegaan en hebben we gechillt. Altijd goed

Nu ben ik moe en ga ik slapen .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active