Roosinusa.reismee.nl

Dag 25

Hiii!

Jeetje de dagen vliegen voorbij! Ben er gewoon al bijna een maand! Ik voel me al bijna een echte Amerikaan.

St. Patricks Day wordt hier echt mega groot gevierd. As zaterdag is er een mega parade en volgende week donderdag is een en al feest! Dat moeten we bijwonen natuurlijk!

Vanochtend werd ik door de directeur uit de klas gehaald. Dat was even schrikken haha maar gelukkig niks ergs. Hij vroeg of ik wat taken van hem wil overnemen. Ik moet toastmasters gaan promoten. Toastmasters is een club met mensen die hun presentatie skills oefenen. Deze mensen komen vanuit allerlei landen en hebben allemaal het doel om beter te worden in het publiekelijk spreken. Morgen ga ik zelf de eerste bijeenkomst bijwonen. Mocht het echt baggersaai zjjn dan ga ik het natuurlijk niet bijwonen.

Morgen heb ik een gesprek met de directeur over onze elective. Dat is wel spannend ik ben benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen.

Ik heb de hele dag met yvonne, het Nederlandse meisje, rondgehangen. Ze is echt super tof! Daarna zijn we samen hotdogs gaan eten haha

We zijn naar de mall geweest, Felix heeft ons er heen gebracht. Super lief zou je denken maar hij voelde zich gewoon schuldig omdat hij al mijn eten had opgegeten.

In de avond kwamen de jongens nog even langs met pizza en bker. Altijd goed haha

We zijn druk bezig voor as weekend wat we gaan doen.. Echt super lastig!

Maar komt vast goed!

Slaaplekker xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active