Roosinusa.reismee.nl

Dag 24-28

Jeetje wat vliegt de tijd!

Alweereen maand actief in the usa!

Ik ga proberen een samenvatting te geven van de afgelopen dagen!

Donderdag was een best be!angrijke dag. Ik had een gesprek mert de directeur. De directeur, george, was best geschrokken over de situatie. Ik heb zo gkoed mogelijk proberen uit te leggen dat het zo echt niet gaat! Hij begreep het en gaat er werk van maken. Dinsdag his er een vervolg gesprek.. spannend

Mijn eerste bijeenkomst van de toastmasters was tussen de middag. Het was heel leerzaam en inspirerend.

Bepaalde mensen hebben een verhaal voorbereid en dat gaan ze vertellen. Eentje leek net of ze in een musical speelde,echt heel tof.

Na school ben ik naat het strand gegaa. Lekker zuipen tijdens springbreak, heerlijk! Daarna zijn we naar huis gegaan en naar uitgegaan! Whoeiii afscheid van silvan! Dat hebben we even goed gevierd met veel alcohol, voor 20 dollar onebeperkt zuipen. Mn boy van afgelopen zaterdag was jarig dus die kwam nog even langs!

Om vijf uur rolde ik mn bedje in en om 8 uur ging mn wekker.., school.. ohja. Graduation van Felix en Juan. Was leuk om een mee te maken. Wel een beetje sad. Daarna zijn we onbeperkt sushi gaan eten voor 12 dollar.

Daarna snel omkleden en op naar de bbq. Hahah dat was wel grappig. Allison kwam naar mij toe en ging in vloeiend spaans vragen of ik naar de bbq wilde komen.. ik keek haar vrij apart aan hahah.

De bbq was in een ziek grote villa... na twee biertjes was ik weg haha. Weinig slaap, nauwelijks gegeten, aii.. maar het was wel super gezellig. Bijna de hele school was er! Het was echt heel tof, iedereen was kapot dronken. Felix bleef weer bij ons slapen, want hjj was te dronken om het leven nkg te begrijpen haha.

In de bus op de heenweg had ik een superleuke jongen leren kennen. Hij vroeg me mee oo date naar de kerk. Ik gaf een optie om naar een bar te gaan. Hij legde uit dat hij gearresteerd is en day hij zon enkelbanf heeft en alleen naar werk, huis en de kerk mag. Dat heb ik weer!!!!

De volgende dag, zsterdag, was de st. Patricks parade. Hetwas een beetje teleurstellend. We hadden iets tr hoge verwachtingen masr je kon er krokodillen en schildpadden aaien en beetje op een braderie rond huppelen en bier drinken natuurlijk!

Daarna zijn we nasr miami gegaan, uiteten. Roof top bar it is. Maria yvon en ik zouden gaan maar Cristina had zichzelf opgedrongen dus ging ook mee. Cristina was te jong om dr bar in te gaan.. he!aas einde avontuur... ik ben met Yvon wel nog even binnen geweest. Wat een geweldig uitzich, skyline van Miami! Echt heel mooi!

Maria had wat vrienden in miami en met zn allen gingen we naar een ander restaurant. Met zn 8en in een suto hahah.. past makkelijk, ik lag in de achterbak!!

Het restaurant had echt idioot grote bierglazen echt voor twintig man. Haha maar was wel een toffe ervaring.

Daarna zijn we naar huis gegaan en bij de boys gaan chillen. Pizza etrn springen op bed en bier drinken .

En daarna lekker slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active