Roosinusa.reismee.nl

Dag 29 maandag

Maandagen zijn de dagen die ik officieel haat. Het einde van het weekend en met een brakke kop op school zitten... Bweh

Ik heb vandaag een gesprek gehad met mijn docent. Ik zit in leven zes en wil naar leven vijf, dit omdat in level vijf er meer aandacht aan vocabulaire wordt besteed en dat is toch wrl echt mijn struikelblok. Mijn verzoek is geweigerd door m'n docent omdat level vijf onzeker mijn niveau is.. Dus ju wordt er met de directeur overlegd en moet ik afwachten.. Spannend

Vandaag moest ik nog een aantal presentaties houden over cultuur dag. Een paar Arabische jongens gingen me leren dansen midden in de klas.. Hahah stond ik daar als enig meisje en werd er geroepen dat ik meer mijn kont moest schudden,! Hillarisch!

Daarna zijn we naar las olas boulevard gegaan. We gingen Starbucks halen, zo raar.. Een small is hier dertig keer kleiner dan onze small beker... Dat verbaasde me echt enorm!

Het begon ineens heel hard te hozen... Super grappig! Iedereen rende ineens van het strand af, dronken en wel door springbreak natuurlijk! heel grappig gezicht om te zien.

Daarna zijn we gaan avondeten, yvonne had pasta gekookt. Daarna zijn we naar de galleria mall gegaan. Dat was gezellig! Cristina hadden we gedumpt bij de victoria secret en yvonne en ik zijn samen op pad gegaan. In een winkel werd ik aangesproken op m'n schoenen, waar ik ze had gekocht.. Hij vond ze zo vet! Haha jeeeejj

Een andere man in de winkel heeft me een baan aangeboden omdat ik zo'n grappig accent hebt danku danku

Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en op tijd gaan slapen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active