Roosinusa.reismee.nl

Dag 31 bier

Hi

Ik ga even samenvatten haha

Goed dinsdag was een mooie dag voor een bbq. Dus we gingen bbq met vet veel mensen again! Dronken zijn op wen doodnormale dinsdag, hier kan het. Her was super gezellig. Een leraar kwam langs na een paar uur.. Fk awkward. Ik was als se dood dat hij foto's zou maken en op Facebook zou plaatsen van mn elegante dronkendropjes hoofd. Ik heb m goed ontweken.

De volgende ochtend werd ik wakker in yvonne dr bed hahah. Wat een nacht. Ik was naar buiten gegaan om water te drinken, daarna ben ik naar wat vrienden gegaan. Zij wilden iets te graag dat ik bleef slapen dus ben ik naar mn eigen kamer gegaan. Daar trof ik een Felix en Cristina iets re close aan dus besloot ik om weg te gaan. Vandaar dat ik naast yvonne wakker werd. Heerlijk

De volgende dag, vandaag dus. Was ik nog steeds redelijk onder invloed. Wat een wonderlijke ervaring om zo naar school te gaan. Ik huppelde verschillende klassen in om m'n ervaring van die nacht te delen hahah. Ik zweer het je, mn leraren houden van me!

Daarna cultuur dag, Arabische cultuur. Foto's volgen later. Her was geweldig! Iedereen was zo enthousiast en zo blij. De Arabische jongen verkleed in hun kostuum en iedereen Arabisch dansen op de muziek. Er waren dadels en Arabische koffie en thee. Echt een dag om niet meer te vergeten! Gelijk nieuwe vrienden gemaakt, altijd goed! Super toffe jongens, ze zitten bijna allemaal in het leger van saoudi Arabië. Echt bizar om dat voor te stellen. Het zijn geweldige mensen mer een bijzondere cultuur?!

Als ik nu door de gangen loop gaan ze allemaal boks aan me geven hahah. Jeeejj vrienden

Daarna mocht ik weer naar George, jeeej. Morgen ga ik m'n geld terug vragen, mocht dit lukken dan cancell ik m'n elective!

In jennas klas begon m'n kater op re zetten.. Iets minder maar ik had het heel erg naar mn zin mer tariq en salomon.

Jenna is easy, zij wist hoe ik me voelde dus dan houdt ze daar rekening mee. Super tof

Morgen is st patricksday. Dit wordt hier mega groot gevierd. Allemaal groen aan en allemaal activiteiten op school. Savonds naar de pub whoeii.

Ohja enkele dagen geleden ben ik m'n taxi chaffeur van miami naar fl tegen gekomen. Mijnv allereerste vriend. Hij herkende me nog! Super leuk haha.

Slaaplekkaa

L

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active