Roosinusa.reismee.nl

Dag 32 en 33 st patricksday

Jaaaa de grote dag is aangebroken!

De hele school in het groen en Chris, de acticiteitenleraar, had verschillende hapjes en dingen georganiseerd. Hij had speciale irish Coffee, koffie met whisky en baileys en cornflakes... Gadverdamme! Hahah. Hij had groene cake gemaakt en cinnamon rollen. Er waren aardappelen om te versieren en een mevrouw om te schminken.

In de klas leerde we het iersje dansje.. Lastig lastig haha maar wel super grappig. We hebben veel geleerd over de geschiedenis van st Patrick. Hij was een Saint, een heilige en werd ontvoerd door piraten toen hij jong was.

Mijn laatste dag elective. Ik ga jenna echt missen en mn klasgenootjes ook. Ik ben het steeds beter gaan vinden met salomon en tariq maar ik heb toch besloten om m'n middag klas te cancellen. Ik krijg m'n geld terug voor de niet gebruikte weken omdat het niet mijn fout was.! Dus vanaf volgende week iedere dag twaalf uur uit! Whooehooe!

Na school zjjn we naar huis gegaan en ben ik in de zon even gaan slapen.. Moe.. Daarna zijn we gaan zuipen en voor ik het wist stond ik in de pub haha. Wat een ervaring! Echt een super toffe sfeer met alleen maar gezellig mensen! Iedereen in het groen en zwaar bezopen. Aam het einde van de avond braken er vechtpartijen uit en toen zijn we weggegaan.

Een stranger heeft me ten huwelijk gevraagd in het midden van de straat. Hahah heerlijk spontaan. Heb uiteraard ja gezegd!

Daarna zijn we met zeven man naar ons huisje gegaan. Zevem man in drie bedden.. Ja het past, maat hoe?! Omg hahaha ellende ellende maar een geslaagde nacht!

De volgende ochtend werd ik wakker en er was slechts één jongen overgebleven van de vijf.. Haha gezellig! Ik heb school geskipt en daarna ben ik naar de graduation van Cristina en nog anderen geweest. Heel raar ik ken steeds meer mensen die weggegaan en dat is toch wel gek!

In de avond zijn we naar Maikai geweest. Een geweldig restaurant. Mega duur haha maar dubbel en dwars waard! Her is een restaurant met een show, soort indianen show haha. Super tof! Qas echt een hele gave ervaring!

Nu ben ik zo moe dat ik maar ga slapen haha x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active