Roosinusa.reismee.nl

Dag 34 miami dolphin mall

Morning!

Zaterdag was de mooiste dag everhahahah. Mn roomie verliet usa whooehooe. Vanaf nu woon ik alleen in dit mooie stulpje! Heerlijk!

Na tien keer wakker gemaakt te zijn door het inpakken vd koffers en afscheid te hebben genomen van Cristina. Op maar de dolphin mall!

De dolphin mall is de grootste shoppingcenter in miamj! Groter dan saw grass en groter dan aventura! Im één woord, fantastisch!

Na het verkeerde adres in te hebben getypt en uren later dan gepland aan te zijn gekomen, shoppen!!

Het was echt geweldig! Haha ik ben helemaal blut nu! Het is een outlet en normale mall in één. Ik ben wat kleding rijker en veel geld armer! Halverwege zijn we tacos gaan eten. Het heette deckers en was een wrap met een taco erin en dan vlees en shit erin, echt heel bizar maar heel lekker!

Eenmaal thuis aangekomen, ohja vanochtend had ik eerst nog gestofzuigd en schoongemaakt, het was hier zo vies! Durf nu eindelijk weer adem te halen.

Savonds zijn we gaan drinken bij de Pool. Het groepje van renate, sabrine, rosé marie en Federico zat er en het saoudi groepje. Ik huppelde een beetje heen en weer haha.

De saoudi gingen stappen en vroegen of ik mee wilde. Heb heel wijs besloten om thuis te blijven. Bem nog wat ziekjes, maar wel aan de betere hand en wil dat niet verpesten door iit tegaan. Om half vier vroeg tariq of ze langs konden komen voor after party haha.. Helaas sliep ik al!

Na de Pool zijn we maar het strand gegaan maar eerst moest Ricardo weer een mega kakkerlak weghalen bij ons.. Ieuwll

Her strand was echt saai. Iedereen was stoned en dronken dus ma een paar minuten zjjn we weer weggegaan en lekker gaan slapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active