Roosinusa.reismee.nl

Dag 36 toetsen toetsen

Jeeejj vandaag is eva jarig! Gefeliciteerd bolle ik zie je over een maandje xxxx

Vandaagbestond.de dag uit toetsen. Eerst m'n standaard maandag toets en daarna m'n progress test. Ik ben één level omhoog gegaan dat is echt wel goed vind ik zelf! Proud Proud.

We krijgen een nieuwe directeur, zijn sollicitatie was vandaag en ik heb hem al ontmoet, voelt zich stoer, haha.

Jenna is geopereerd onverwachts dis lasertag gaat deze week niet door en ikben nu Chris aam het helpen met de activiteiten planning voor aankomende maand, goed bezig!

Wij hebben net Orlando geboekt, Maria yvonne en ik. Over twee weken gaan we whooehooe.

Vandaag was het masterlijk koud, graadje of achttien.. Ik bevroor.. Echt niet fijn.

Vandaag was easygoing dagje. Dutje gedaan en biertjes gedronken en nu lekker naar bed. Kan wel wat slaap gebruiken, morgen is het weer zuipdag tenslotte haha

Slaaplekker chickies xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active