Roosinusa.reismee.nl

Dag 37 en 38

Hi Guys!

Het weer is wel weer wat aan het opknappen gelukkig! Ik zit voorlopig nog in m'n eentje in dit grote appartement en ik vind het geweldig haha! Echt heerlijk?!

Ik ben alweer vergeten wat ik heb gedaan haha.. Zo gaat dat hier. Ik ben eerst naar school geweest tot twaalf. De hele school was in shock door België dus daar werd echt veel aandacht aanbesteed. Dat vind ik wel heel goed.

Saar zijn we, yvonne en ik, naar de saw grass mall geweest! Heb mn schoenen geruild helaas maar wel een nieuwe pet en parfum gekocht.. Blut word ik hier sowieso hahah.

Aan het einde van de dag werd het gebouw geëvacueerd dat qas wel even schrikken. Na die aanslag enzo waren we toch wel een beetje gespannen. Gelukkig niks gebeurd en zijn we veilig thuisgekomen haha.

De bus werd dus ook ineens geëvacueerd super raar. Ineens iedereen de bus uit en op maar de volgende bus. Okeoke... Inde bus vroeg een man waar ik m'n vette schoenen vandaan had.. Echt al de derde die er naar vraagt, voelt zich stoer !

Daarna hebben we eenheerlijke magnetron maaltijd gemaakt . Dat was de eerste keer voor mij hier! En het is best oké. Niet heel smaakvol maar prima te kanen.

Maria belde me dat ze honger had. Dus ik had ff pizza voor dr in de oven gegooid en is ze langs gekomen om bier te drinken en pizza te eten. Ricardo en Andrey kwamen langs en later Bin nog. Op zn ouderwets een gezellig hang avondje.

Carlos kwam nog een bezoekje brengen dat ik m'n kamer echt moest gaan ordenen want de schoonmaakster wist niet wat afval was en wat niet hahaha... Oeeepsss

Dus m'n kamer is nu spic en span.

Vandaag had ik weer dagje school.. Dat tot twaalf uur school bevalt me wel haha. Ik ben gevraagd om dinsdag voor de hele school een presentatie te houden.. Ja joh waarom niet...

Ik moet morgen allemaal praatjes houden in verschillende klassen. Spannend haha. Eigenlijk vandaag maar caisha was me vergeten omdat zij ineens les moest geven en George was sdruk bezig met de nieuwe directeur.

Na school zijn yvonne, Joy en ik maar cheesecake factory geweest. Joy komt uit België en is echt raar. Ze duikt met alle jongens t bed in en ontkent maarja ik heb meerdere bronnen die het bevestigen hahah.

Na heerlijke cheesecake zijn we naar huis gegaan. Ik heb even een powernap gedaan.

Tariq was vandaag boos op mij. Ik liep langs hem dus gaf m een duwtje tegen z'n hoofd zo van: doeeeii

Nou dat kan niet in hun cultuur ofzo.. Weet ik veel.. Stomme culturen ook altijd haha.

Daarna zijn we naar Omar gegaan. Ricardo had ons het verkeerde adres gegeven dus moesten we fk ver lopen.Omar zit bij ons op school en woont samen met Ali en nog een andere. Die gasten blowen best veel. Dus toen we daar binnenkwamen hier echt on vieze blauwe.wolk.. Heel snel wegwezen dus.

We zijn een spelletje gaan doen maaar ik snapte er niks van. Dus ik deed pas vet laat mee. De koning moest mensen doden door te knipogen ofzo.. Lijkt op weerwolven.. Op gegeven moment was ik de koning maar ik had snel m'n kaart met Ali geruild hahah beter voor mij. Ze hadden boter popcorn, ben er niet zo'n fan van

Daarna zijn we, yvon en ik, naar Mac gegaan. Twee big macs voor vijf dollar. Niet slecht denk ik zo.

Morgen organiseren we weer een mega bbq.. Dus reken maar jiet op een blog hahaa. Heb echt de hele school uitgenodigd. Awesomeee.

Nu ga ik slapen xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active