Roosinusa.reismee.nl

Dag 39- 41

Hiii

Laten we eerst even terugblikken op donderdag

Donderdag was een easy going schooldagje.niks bijzonders. Het weer was nog niet opgeknapt dus evegrlades zat er helaas nog niet in.

Ahmet heeft ons, yvonne en mij, met de auto thuis gebracht Na school ben ik lekker gaan slapen.. Daarna zijn we boodschappen gaan doen en voor de bqq. Caio had ons opgepikt met z'n mega zevenzitter. Met z'n allen naar de supermarkt en de drankwinkrl. JB is echt een rijke jongen. Hij kocht voor honderden euro aan vlees en borrelkaasjes en drank... Idioot...

Yvonne en ik zorgen voor de patatjes en ons eigen bier

Om vijf uur zaten we klaar met.... Onweer... Super kut! Maar de voorspellingen waren erger dan de werkelijkheid. We hebben wat flitsen gezien en paar druppels regen maar geen echt onweer en echte regen... Jeeeejj

Vanaf zes zeven uur kwamen de mensen binnendruppelen. Iedereen had wat mee genomen, nja bijna iedereen.

Ok had per ongeluk bier over hem heen gegooid.. Dus moest nog z'n kleren gaan wassen hahah... Heb ik weer

Ondanks dat was het wel echt super leuk! Om tien uur mer z'n allen naar het strand. Daar verder kletsen en zuipen.

Rond twaalf ginf ik naar bed, dat viel best mee.. William en mateo zouden bij mij slapen. Maar William vertrok naar het bed van Joy... Uiteraard... Arme Omar hahah die stond erbij en keek naar.

De volgende ochtend moesten we gewoon naar school... Oh wat qas ik mee maar geen kater dat scheelt wel!

Lawren, de lerares van de andere klas had onze klas meegevraagd voor eggs hunting! Jeeeejj eitjes zoeken. Het was echt heel leuk!

Vrijdag is uitgaan dag. Na school zijn yvon en ik naar Wendy's gegaan om hamburger te eten.. Lekker.

Daarna ben ik gaan slapen en is zij met Ricardo gaan chillen. Na drie uurtjes slapen ben ik naar haar gegaan. yvon is gaan slalen en ik heb aan m'n presentatie gewerkt!

Vrijdagavond ishookahavond. Na de goddelijke pasta kwamen cai en JB wat drinken. Snel omkleden en naar de hookah. Ricardo is er helaas niet ingekomen... Arme boy

De hookah was twintig dollar unlimited zuipen.. Het was bizar rustige ik vermoed dat springbreak is afgelopen of pauze heeft ofzo... Maar desondanks was het wel echt super nice!

Heel veel mensen van school waren er dus we kenden iedereen! Rond een uur of twee was ik zo moe dat ik echt maar huis wilden... Ik kreeg niemand mee en om half vijf lag ik pas in m'n bed.... Nooo... Want de gasten wilden nog pizza eten voor we weg zouden gaan. Mateo en William sliepen weer bij mij.. Zij wonen echt twee uur reizen van school en uitgaan enzo...

Zaterdag zouden we maar miami gaan om half tien. Ik heb het een uurtje verzet nar half elf haha. Ik ben met yvon naar miami gegaan en heb mateo in m'n huisje achter gelaten.

Met uber naar de trein, trein naar de metro en metro naar de bus. Bij de metro aangekomen vroeg de vrouw waar we heen wilden. Ik de buurt opnoemen. 'no you are not '. Haha verbaasder hadden we niet kunnen kijken.

Het bleek een zwarte buurt te zijn en onveilig . Maar als we mer niemand zouden praten mochten we daar.wel heen... Oké lets go... Veilig klinkt anders.

Het is inderdaad echt alleenmaar zwart daar. Gelukkig moesten we alleen overstappen en konden we daarna door naar little havana.

Little havana is een straatmet.een sigaren fabriek en souvenir winkeltjes. Iedereen maakt muziek en speelt buiten spelletjes.. Echt heel leuk en gezellig.

Wij zijn als eerst naar de Mac gegaan. Daarverkochten ze een wrap omdat.dat Cubaans eten qas ofzo hahha grappig. Leker lekker

Na de mac zijn we rond gaanlopen. Was echt heel leuk om te zien. Veel foto's gemaakt.. Als echte toeristen

Ze hebben er ook een walkoff fame! Leuk leuk!

Daarna besloten we om naar venetian Pool te gaan. Met hoge verwachtingen van het mooi natuur water zijn we er heen gegaan... Bleek het.een zwembad te zijn hahaha wat een flater.

We zijn bij de fontein gaan chillen.. De fontein was helemaal ondergeschuimd. Het rook vet lekker en een napje konden we wel gebruiken.

Daarna zijn we de langerit.terug gaan maken. Een uur wachten de trein... Met wat drinken en chips konden we er wel tegenaan... Ma anderhalf uur waren we veilig thuis.

Direct gaan douchen eten en idols terug gaan kijken met paaseitjes.

Daarna hebben we tochecht.ons bedje opgezocht .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active