Roosinusa.reismee.nl

Dag 42 pasen

Happy easter!

Hier wordt maar één dag pasen gevierd en eigenlijk wordt het niet echt gevierd! Paaseitjes vinden was echt lastig!

We hadden vanochtend een brunch. Zaterdag hadden we de laatste oproep gedaan naar iedereen, wie mee wilde brunchen.. Niemand reageerde op een jongenn na. Dus yvon en ik waren er vanuitgegaan dat we samen zouden brunchen...

Last minuten honderden aanmeldingen hahha oké tien... Maar alsnog. In de ochtend waren we naar de supermarkt gegaan en we hadden echt maar net aan genoeg voor iedereen...

Appeltaart, mini cupcakes, croissants, paaseitjes, geverfde eieren, stokbrood en voor yvon en mij een peter rabbit chocolade haas. Omnomnom

Die gasten wisten blijkbaar niet was een brunch was... Ze kwamen aan zetten met bier cola en chips hahahah... Malle mensjes.

Iedereen was heel erg onder de indruk van onze brunch en heeft er van genoten. Niemand kende de traditie eieren verven. Dat maakt het extra lejk natuurlijk?!

De brunch heeft echt wel vier uur geduurd ofzo... Eenmaal klaar met eten, peerden de gasten 'm en mochten wij lejk afwassen... Fijn!

Daarna zijn we beetje blijven kletsen... Ineens rook ik wat raars in n. Kamer... Zat er een kat in m'n kamer maar hij stonk... Vet ziek beest denk ik... Echt heel vies.

De kat heeft de liefde verklaard aan mij want hij zit steeds buiten te miauwen en te wachten om naar binnen te rennen...

In de avond kwamen Aziz en Carol langs. Volgende week dinsdag gaan we met hen naar een basketbal game.. Kaartjes geboekt! Whoeii miami heats tegen nets

Daarna ben ik even wezen leren, eten en presentatie afgemaakt?!

Nu ga ik lekker slapen want ze hebben hier geem tweede paasdag dus ik moet gewoon naar school...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active