Roosinusa.reismee.nl

Dag 35 zondag

Een echte echte zondag.

Lekker lang geslapen en wat opgeknapt, gelukkig. Daarna even gedoucht en zijn we gaan ontbijten bij ihops. Ihops staat bekend om de amazing american pancakes! Noouu amazing waren ze! Jeetje war een godenmaal?! Ik had pannekoeken met banaan aardbeien en daarbij nog scrumbled egg and bacon. Lekkerder kan niet! Goed begin van de dag haha

Na ons, Maria yvonne en ik, heerlijke ontbijt zijn we rii huis gegaan. Daarna naar de winndixie, supermarkt. Het is echt chill dat Maria een auto heeft. Ik kan echt veel meer!Het.bevalt me echt super goed trouwens dat ik geen roomie meer heb. Lekker thuiskomen zonder zeuren of troep mmmmm...

Direct na winndixie zijn yvonne en ik gaan zuipen whoeii. Ricardo en renate kwamen erbij zitten, altijd gezellig!

Yvonnehaar rooomie heeft mjj een laptop geschonken. Super nice maar het staat ingesteld op chinees en ik krijg het niet veranderd hahahah. Dat wordt dagen puzzelen. Ach het idee was lief!

Daarna zijn yvonne en ik gaan koken en gaan eten. Na het eten zijn we gaan leren en daarna zijn we met de jongens gaan chillen. Ricardo kwam onze kamer binnen Zetten; hahaha the other Guys are so high... Hij was zelf de stonedste van allemaal hahah idioot..

Omar was ineens weg maar werd terug gevonden in Joy haar kamer.Joy is een heel bijzonder Belgisch meisje. Zij is wat vreemd en gaat van de ene boy wippen naar de andere.. De jongens zijn helemaal blij met haar want zij hebben allemal seks tekort hahah.

Op naar een nieuw dagje!

Reacties

Reacties

papa

Hey roos volgens mij kan je een pc instellen op taal
en anders alles eraf een opnieuw installeren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active