Roosinusa.reismee.nl

Dag 44 van presentatie

Hi!

Gisteren geem blog, het was een vrij oninteressante dag. School, boodschappen en biertjes drinken.. Niet zo bijzonder dis.

Vandag had ik mijn presentatie voor de hele school... Aii spannend...

De nieuwe directeur kwam zich eerst even introduceren.. Dat maakt het niet minder spannend natuurlijk.

Iedere week moet één iemand iit een klas een presentatie houden. En de presentaties zijn over het algemeen best saai?! Daar ging ik even verandering in brengen!

Mijn presentatie ginf over snelle auto's en de eigenaren erbij vrij knappe gespierde mannen. Onder het mom van, voor ieder wat wils, werd het door m'n lerares goedgekeurd. De directeur was er iets minder blij mee.... Maar de studenten gingen stuk en kreeg het ene na het andere compliment.

Aan het einde vd presentatie zei de directeur dat niemand hier een voorbeeld van mocht nemen en dat dit alleen voor mij goedgekeurd was.. Hahaha oepsss

Eens en nooit meer helaas maaar niemand kan dit overtreffen!

We hebben nieuwe klassen.. Heel veel studenten zijn een level omhooggegaan omdat het boek uit is. Er is geen level hoger dan mijn level dus ik kan niet omhoog. we hebben eindelijk weer jongens in de klas! Whoeiii

Na school zijn yvon en ik naar de aventura mall gegaan. Daar waren we nog nooit geweest! Het is een super mooie mall maar geen aanrader... Veel te dure shit. Louis vuitton, Michael kors, breitlin, etc etc. Er is een tennisbaan en een fontein in de shopping mall... Dat zegt genoeg denk ik!

Maar het was wel tof om een keer te zien! We hebben pretzels gegeten als lunch. Met peperoni smaak.. Super nice!

Na de mall zijn we naar huis gegaan. Het had mega hars geregend en ongeonweerd. Het is vet warm maar niet echt fijn weer... Helaas

Ik had vanochtend yvon gebeld om te vragen waar m'n portemonnee was. Dus zij zei dat, portemonnee inmm tas gedaan, sla ik zo m'n deur dicht zonder sleutel...Ik Carlos gebeld... Gelukkig kon ik weer naar binnen haha.

Daarna zijn yvon en ik filmpje gaan kijken en ben ik gaan leren. Vanaf vandaag maak ik de toetsen van level vijf en zes. Dat is pittig veel leren maar met een goed vooruitzicht!

Slaaplekkeerr

Reacties

Reacties

mama

er is toch niemand ooit die jou kan overtreffen!! ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active